Sunday, February 12, 2012

Nazif Hakim


Assalamualaikum guys ! Okay nak tau tak kenapa tajuk post ni nama budak NH tu ? Haha actually Khamis yang baru lepasni 9February2012 birthday dia :> haha itupasal la . Saya nak cerita apa yang jadi actually . Lets party ~

Hari Rabu 8February2012 , Sabrina ada jumpa saya . Dia ada cakap pasal NH . Dia cakap dekat saya dia tanya NH "Bila nak mintak couple dengan Afiqah?" or "Bila korang nak couple?" something like that . Saya pon dah lupa . Okay dia pergi tanya macamtu sebab tahun lepas NH kata "Kalau nak bercinta lepas PMR je la" tapi sampai sekarang tak ada apa-apa . Itu yang Sabrina pergi tanya dia tuh -.- Dia nak sangat kitorang couple ke ? Nahhh , sambung cerita . Okay lepas Sabrina tanya tu NH jawab . Dia kata " Afiqah pon dah sombong dengan aku . Haritu jalan sebelah dia tak tegur pon . Tak macho la lelaki tegur dulu ." Okay aku sombong ? Tak macho lelaki tegur dulu ? Hoho , okay nanti perempuan tegur dulu kata 'Perigi Mencari Timba' pulak kan ? Fine , nanti saya tegur NH tu okay :-*  Okay lepastu saya pergi koko . Hari Rabu kan ? Sekolah saya ada koko harituh . Time ni saya cadang nak buat birthday card untuk dia . Haha kali ni semua saya buat sendiri . Tapi kawan saya Faryna bagi idea nak buat muka depan . Haha okay card tu tak menjadi sangat , tapi saya nak bagi jugak !

Okay esoknya hari Khamis 9February2012 , awal-awal pagi saya tunggu depan pintu kelas sebab dia memang akan lalu depan kelas saya . Time NH lalu saya panggil dia and kasi card tu . Ya Allah dia senyum . Saya cair ~ Haha senyuman dia boleh buat saya cair ~.~ Hahahaha . Okay lepastu dah kasi tu saya nak dengar dia cakap thanks. Tapi hampa , no words from his mouth . Okay lepastu kawan-kawan saya tanya apa yang saya tulis . Tak ada siapa baca surat tu just dia je :3 So nobody know apa isi dia dekat dalam . Itu sebab saya bagi early in the morning tak nak kasi kawan-kawan saya baca ~ Eh korang yang lain jangan marah eh ? Aku cerita dekat korang sikit-sikit pon jadi la kan ? Okay balik tu pulak dia datang jumpa saya . Ohhh ingatkan nak marah sebab terlalu berterus terang . Tapi dia kata kalau online petang nanti chat dengan dia . Ya Allah memang saya nak chat dengan dia . Tapi masalah sekarang ni saya tak dapat online T.T Saya cakap dekat dia saya tak boleh online . Nak tau apa dia cakap lepastu ? "Eh , selalu je nampak kau online malam-malam." Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh ? Nampak pulak saya online kan ? Yang dia tak tegur tu kenapa ? Haha NH memang buat saya terasa . Okay bila ingat balik dia cakap " Lelaki tak macho tegur perempuan dulu" Saya maafkan je la ~ Bhahahahaha . Malam tu my parents tak ada dekat rumah . Dengan pantas saya on PC then chat dengan dia . Lol dia tak cakap apa-apa pon actually ~ Busy reply comment and wall post dia la kan ? Dia abaikan saya ! Saya sanggup online sebab dia , tapi dia abaikan saya ? Okay merajuk ! Saya memang merajuk dengan dia . So saya off saya luahkan perasaan dekat twitter . Lol twitter peneman hidup saya di rumah . Teet memang merajuk dengan dia time tu .

Hari Jumaat 10February2012 , Okay time ni saya tengah tekun belajar . Ecehh budak PMR kan -.- Haha fine , time ni bunyi loceng rehat form4 dah habis . NH ni masuk kelas kemain lambat , hahaha . Saya cari la dia kan ? Ehh merajuk-merajuk pon still cari jugak kan ? Entah , rindu maybe ~ Haha semalam dah jumpa pon rindu lagi ? teeeet . Haha time Cikgu Rohaidawati (BM) tengah mengajar saya terpandang pintu belakang kelas , then nampak dia . Comelnya dia ! Time ni dia nampak saya ~ Then dia berhenti dia keluarkan satu kertas daripada poket seluar dia . Dia tunjuk arah bawah . Means dia suruh saya amik kertas yang dia letak dekat belakang kelas tu . Err cikgu perasan ke tak jangan tanya . Saya tak pandang cikgu pon ~ Tak ada siapa perasan benda ni . Semua tengah fokus cikgu mengajar . Saya amik kertas dia bagi tu , kawan saya Aina dah pelik kenapa saya kutip kertas belakang kelas . Bila saya bukak kertas tu saya baca ! Saya happy sangat time tu . Dia tak cakap thanks ftf , tapi dia tulis dalam kertas tu . Second ! Dia puji card yang saya buat tu , dia kata card tu cantik ~ Third , dia kata 'I love You' . Yes time ni saya memang baca dengan Aina . You know what ? Aina pukul saya kuat-kuat ! Kuat gila ! Sakit tau tak ? teet memang sampai balik rumah saya senyum je . Muehehehe . Aina jealous maybe ? I don't know ~ Balik tu saya pergi 7Eleven sebab nak beli and kasi chocolate dekat NH sebab saya tak kasi hadiah dekat dia . Saya kasi card je semalam ~ Yang choc ni saya suruh Sabrina tolong kasi dekat dia . Nak jumpa dia segan ah lepas baca kertas tu . Muehehehe .

Lepastu kitorang dah rajin dah menegur . Saya tegur dia dulu la kan ? Pfft . Okay gedik kan ? K saya memang tengah happy sekarang ni . Okay tu je . Assalamualaikum  !

I Love You NH

Date:
12/2/2012

No comments: