Saturday, January 14, 2012

Massage dia


    • Weyhhh! good luck tau isnin ni  hhaha kata sekolah 3 hari , yang kau sekolah 2 hari je pahal ? hahah marah ni .., oh btw kau dah ready gila ke nak masuk sana ? hahah kalau ada cerita baru share2 la dengan aku ..jangan ah sombong  hahha nazif kelas apa ?

    • Hahaha, terima kasih . Kau study pmr. Belom doh, mcm malas je nak pegi. Nazif kelas dngan aku productif.
    • Memang la 2 hari. Sbb nak buad sijil berenti.

    • Malas ? hahah stayyyyyy! ohh , kelas produktif ? hurmm okay . sijil berhenti ? aiyaaaa . susahnya nak pindah sekolah ~ hoho I'll miss you .PMR ? lol kelas aktif ni kan sikit2 cakap "KRK" "Straight A's" "PMR" and semua perkataan yang boleh buat aku jadi gila  hahah nak pindah kelas !!

    • Hahaha, budak pandai. Buad nak pindah, kelas da ok.

    • kelas aku strategik , boleh nampak budak form4 naik turun tangga hahahaha.. tapi nama kelas tu jer yg tak best

    • Ouh, kau duduk belakang kankan?

    • Yeahhh , hahaha tau2 je kan kau ? lol stalker !

    • Dah, banyak kali aku naik tangga, turun tangga. Memang la tau.

    • haha , yeahh . dah ready ?

    • Dak kott. Aku ni sebelom pegi asyik sakit perott je

    • haha
    • ada benda tak kene ni
    • kaudah mintak maaf dengan cikgu perimbun belum ?

    • Hah, nak mintak maaf macam mane. Tak sempat pun

    • Takott kot nak masuk asrama

    • Hahaha , tu ah selalu sakit perut  lol aku ni memandai je .. kau dah makan ke belum woi ?
    • hahhaha
    • sabar jer la
    • lama2 okay latuh

    • Dah makan pagi
    • Tengah hri belom

    • pergi la makan , nanti sakit perut padan muka kau

    • Aku dekat hospital la. Tngk sedare sakit.

    • ouh hospital mana ?

    • Assunta

    • --,

    • ouh

    • Kau buad ap?

    • alahh macam tak ada kedai je kan ? kafeteria kan ada ? pergi la
    • aku ni dok belek2 buku form3 ni
    • lol
    • pening ah

    • Ouh, tak payah pening.
    • Kau study je
    • Mcam biase

    • aku tak yakin aku akan dapat 8A

    • Hah, boleh
    • Aku first first ni

    • aku rasa 5A je kot

No comments: